Search This Blog

https://nlai.ir/enterprise-news//-/asset_publisher/5Xxp6q5vfs9r/content/--8637

 Source: https://nlai.ir/enterprise-news//-/asset_publisher/5Xxp6q5vfs9r/content/--8637

دبیرخانه سیزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری اعلام کرد

کارگاه آموزشی «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقالات علمی» برگزار می شود


تاریخ انتشار: ۱۴۰۱/۹/۱۷ - ۱۹:۴۵:۰
آخرین تاریخ بروزرسانی: ۱۴۰۱/۹/۲۰ - ۱۱:۱:۷
 
کارگاه آموزش سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با موضوع «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقاله های علمی» همزمان با هفته پژوهش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، کارگاه آموزشی سیزدهمین دوره جشنواره ملی پژوهش و فناوری این سازمان، در دو حوزه برندسازی پژوهشگر، هویت مجازی و بهبود رویت پذیری و افزایش اثرگذاری مقاله های عالمی و پژوهشی برپا می شود. 

در بخش نخست از این کارگاه، آشنایی با جعبه ابزار پژوهشی و محل قرارگیری ابزارهای ایجاد هویت مجازی و برندسازی مورد بحث و نظر قرار می گیرد. 

در بخش دوم از این کارگاه آموزشی نیز مقدمه ای بر افزایش ضریب تأثیر و رویت پذیری مقاله ها تعریف می شود و در ادامه اهمیت افزایش رویت پذیری و ضریب تاثیر تحقیقات و راهکارهای عملی برای چگونگی افزایش این ضریب ها حین نگارش و چگونگی هشتک گذاری در مقاله های علمی و پژوهشی جهت بهتر دیده شدن اثر آموزش داده می شود. 

دکتر نادر آل ابراهیم مدرس این کارگاه آموزشی در سیزدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری است و کارگاه های مذکور در روز سه شنبه 29 آذرماه از ساعت 9 الی 12:30 برگزار می شود. 

مهلت ثبت نام برای متقاضیان تا تاریخ 22 آذر تعیین شده است و علاقمندان برای حضور در این کارگاه آموزشی، می توانند درخواست حضور را به آدرس ایمیل:  amoozeshnlai@gmail.com ارسال کنند و یا با شماره های: 02181625285 و 02181625231 تماس بگیرند. 

کارگاه آموزشی «برندسازی پژوهشگر و رویت پذیری مقاله های علمی»، تلاشی برای بررسی دقیق یک اثر پژوهشی به منظور دیده شدن بهینه مقاله های علمی، پژوهشی، با کیفیت و همچنین چگونگی دسترس پذیری آنها برای پژوهشگران است.

لازم به توضیح است هزینه ثبت نام در این کارگاه 180 هزارتومان است و این هزینه برای دانشجویان، اعضای کتابخانه ملّی و کارمندان سازمان 150 هزارتومان در نظر گرفته شده است. 


 

No comments:

Post a Comment